خانه و آشپزخانه, محیط زیست

آموزش ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی!

آموزش ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی

کیسه زباله های رنگی برای تفکیک زباله عالی هستند. البته با کمی خلاقیت می توانید یک کاردستی جالب هم با کیسه های زباله پاره شده، درست کنید. کیسه زباله های سبز، قرمز، آبی، زرد و سفید برای گلسازی قابل استفاده هستند. برای ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی، هر کدام را که دارید، استفاده کنید. گل رزهای پلاستیکی را با کمک فرزندتان درست کنید این یک سرگرمی جالب است. کیسه هایی که پاره می شوند و قابل استفاده نیستند را انتخاب کنید. آموزش ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی یک سرگرمی جذاب است که با آن هنرتان را هم نشان می دهید.

ایده ساخت گل رز با کیسه زباله های رنگی شاید کمی عجیب باشد. هنر هیچ محدودیتی ندارد یک هنرمند واقعی می تواند از هر چیزی برای خلق آثارش استفاده کند. فویل آلومینیومی و کاغذ باطله و کاموا هم برای گلسازی مناسب هستند اما در این مطلب قرار است تکنیک ساخت یک گل رز زیبا با کیسه زباله را یاد بگیریم.

چگونه با کیسه زباله، گل رز بسازیم؟

کیسه زباله هایی که برای کاردستی و گلسازی استفاده می کنید باید تمیز باشد. برای ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی به هیچ مهارتی نیاز ندارید. کار ساده ای است و با یکی دوبار امتحان کردن، گل هایی به همین زیبایی می توانید بسازید. کیسه زباله های شفاف، گلهای زیباتری می شوند.

کیسه زباله هایی که بوی نامطبوع دارند را استفاده نکنید. این کیسه ها از مواد بازیافتی و دست دو تولید شده. کیسه زباله های کدر و عطری برای فضای بیرون مناسب هستند. استفاده از این کیسه در محیط بسته و آشپزخانه اصلا توصیه نمی شود. برای گلسازی از کیسه زباله رولی شفاف رنگی استفاده کنید.

جدیدترین محصولات
دسته‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید:

کیسه زباله 3 رولی متوسط

99,900 تومان
کیسه زباله 3 رولی متوسط وستا پلیمر با کیفیت عالی موجود است. تعداد 42 عدد در بسته و رنگ محصول سبزاست. کیسه زباله رولی پرفراژ دار با ضخامت مناسب

کیسه زباله بندار سایز متوسط ۷۰×۵۵ سانتیمتر

84,900 تومان
کیسه زباله بندار سایز متوسط ۷۰×۵۵ سانتیمتر قابل استفاده در منازل و ادارات. دارای مقاومت بالا در برابر پارگی. بدون نشتی و با کیفیت

کیسه زباله بندار سایز بزرگ ۸۰×۶۵ سانتیمتر

84,900 تومان
کیسه زباله بندار سایز بزرگ برای اماکن عمومی و فضای باز مناسب است. کیسه های زباله وستا ضخیم و مقاوم هستند و دچار نشتی و پارگی نمی شوند.

کیسه زباله بندار سایز کوچک ۶۰×۵۰ سانتیمتر

84,900 تومان
کیسه زباله بنددار کوچک   قابلیت تعویض روزانه را دارد. کیفیت کیسه زباله های کوچک بنددار عالی است. جنس مقاوم این کیسه‌ها از پاره‌شدن و نشت زباله‌ها جلوگیری می‌کند.

کیسه زباله رولی ۸۰×۵۵ سانتیمتر سبز رنگ ۴۰ عددی

96,900 تومان
کیسه زباله رولی سبز رنگ برای منازل و محیط کاری مناسب است. کیسه های زباله با رنگ سبز در رول 40 عددی تولید شده. ابعاد کیسه زباله80*55 سانتیمتر و بزرگ و جادار است.

کیسه زباله رولی کوچک سفید 30 عددی ۴۰x۵۰

39,900 تومان
کیسه زباله رولی کوچک سفید برای جمع آوری زباله خشک کاربرد دارد. در منازل، محیط اداری و فروشگاهی کیسه های کوچک زباله استفاده می شوند

ساخت گل رز با کیسه زبالهبرای کاردستی گل رز به چه موادی نیاز داریم؟

ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی بسیار کم هزینه است. مواد مورد استفاده آموزش این گل رز، در هر خانه ای پیدا می شود. البته می توانید از زبان یا هر چیز دیگری برای زیبایی بیشتر این گل ها استفاده کنید. کار خیلی سلیقه ای است و این آموزش برای ایده گرفتن تهیه شده. اصلی ترین مواد مورد نیاز ساخت گل رز این ها هستند:

  • کیسه زباله در رنگ دلخواه( استفاده نشده)
  • سیم نازک بدون روکش( سیم گلسازی)
  • چسب مایع ( اختیاری)
  • چسب اکلیلی( برای تزیین)
  • سیم چین
  • قیچی
  • قوطی خالی قرص

کیسه زباله های رنگی برای ساخت کاردستیطریقه ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی چگونه است؟

وسایل ذکر شده، پایه کار هستند. شما می توانید از هر لوازم تزیینی دیگری که در خانه دارید، استفاده کنید. قوطی خالی قرص یا وسیله ای شبیه به این، فریم خوبی برای گلبرگ ها است. ابتدا سیم گلسازی را به دور این قوطی بپیچید و انتهای آن را با سیم چین محکم کنید. اضافی سیم ها را برش بزنید. به تعداد زیادی از این فریم ها نیاز دارید. چند سیم را هم با دست به شکل نازک تر شکل دهید. گلبرگ ها کوچک و بزرگ و نازک و گرد هستند. فریم ها هم باید همینطور باشند.

حالا نوبت به کیسه زباله های رنگی رسید. برای ساخت گل رز می توانید تکرنگ یا رنگی کار کنید. برای مثال اگر گل رز زرد یا قرمز می خواهید، همه گلبرگ ها به همان رنگ است. می توانید گلبرگ های رنگی را به صورت درهم نیز استفاده کنید. کیسه زباله را با قیچی به قطعات مربع شکل ببرید. بزرگی کیسه زباله های مربعی در حدی باشد که دور سیم ها را بگیرد. تعداد زیادی از این مربع ها نیاز دارید.

در این مرحله نوبت درست کردن گلبرگ های گل رز است. یک تکه کیسه زباله را برداشته و دور فریم دایره ای بپیچید. انتهای کیسه را با سیم محکم کنید.( نخ خیاطی هم برای این کار مناسب است) سپس قسمت اضافی کیسه زباله را با قیچی جدا کنید. همه سیم ها را یکی یکی تبدیل به گلبرگ کنید. گل رزهای پُر زیباتر هستند.

حالا گلبرگ ها را به هر ترتیبی که دوست دارید، با یکدیگر بپیچید. طریقه کنار هم قرار دادن گلبرگ ها سلیقه ای است. پیشنهاد می کنم گلبرگ های کوچکتر و باریک تر را در قسمت وسط گل رز استفاده کنید. هر چه به مرکز گل نزدیک می شوید، گلبرگ کوچکتر می شوند. گلبرگ های کناری بزرگتر و گردتر هستند.

آموزش کاردستی با کیسه زبالهکاردستی با کیسه زباله چه کاربردی دارد؟

شما می توانید با استفاده از چسب مایع، وسایل تزیینی را به گلبرگ ها متصل کنید. ربان های رنگی هم برای تزیین گل رز با کیسه زباله های رنگی، مناسب است. ربان ها را به اندازه دلخواه برش دهید و در قسمت پایین گل رز بچسبانید. برای پیچیدن گلبرگ ها به یکدیگر نیز این چسب مایع به کارتان می آید. البته با دست هم به سادگی می توانید گلبرگ ها را از قسمت سیمی به هم متصل کنید. چسب اکلیلی کارتان را زیباتر نشان می دهدو مقداری از این چسب های فانتزی را به بالای گلبرگ ها بچسبانید.

ساخت گل رز با  انواع کیسه زباله رنگی خیلی سرگرم کننده است. حتی برای پُر کردن اوقات فراغت بچه ها هم این کاردستی ها جالب هستند. بچه ها این نوع کاردستی ها را دوست دارند. از هر فرصتی استفاده کنید تا کمی حس کنجکاوی فرزندتان را تحریک کنید. خلاقیت بچه ها با کاردستی و کارهای هنری رشد می کند و این عالی است.

گل رزهای کیسه پلاستیکی را برای دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنید. این گل ها سبک هستند و وزن زیادی ندارند می توانید گل ها را روی دیوار هم نصب کنید. از خرازی چند ساقه گل تهیه کنید و گلبرگ ها را روی آن با سیم اتصال دهید. حالا یک شاخه پر از گل رز کیسه زباله ای دارید. این گل های شاخه ای را در گلدان قرار دهید.

لطفا مراقب باشید

کیسه زباله های نامرغوب برای ساخت کاردستی مناسب نیستند. محصولات مرغوب از پلیمرهای خالص تهیه می شوند. هرگونه ناخالصی در ترکیب مواد پلیمری روی کیفیت کیسه زباله تاثیر بد دارد. بچه ها به گل رزهای پلاستیکی دست می زنند پس مراقب باشید مواد سمی یا نامطمئن در آن نباشد.

گل رزهای کیسه زباله ای به صورت شاخه ای یا همینطور بدون ساقه هم زیبا هستند. رنگ های متنوعی از این رزهای پلاستیکی را تهیه و در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کنید. اگر تجربه ای در ساخت کاردستی با کیسه زباله دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

Rating 3.67 from 3 votes


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *