استانداردها, محصولات

ابعاد استاندارد چاپ نایلون و نایلکس

ابعاد استاندارد چاپ نایلون و نایلکس

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس برای اصناف و مشاغل اهمیت زیادی دارد. سایزهایی که برای چاپ نایلون، پلاستیک یا نایلکس انتخاب می شود کاربری آن را ساده تر می کند. شرکت های تولید کننده کیسه های پلاستیکی و نایلون و نایلکس می توانند هر ابعادی را که بخواهید، چاپ کنند. نکته مهم اینست که هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و حتی ملزم به رعایت استاندارد اجباری هم نیستید. انواع پلاستیک را می توانید در ابعاد و ضخامت مختلف سفارش دهید ولی برای داشتن بهترین بازده و کارایی بهتر است اندازه های مناسب تر را انتخاب کنید. سایز کیسه های نایلونی همیشه یکسان نیست و تقاضا برای برخی اندازه ها، بیشتر است.

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس چقدر است؟

ضخامت اهمیت بیشتری از سایز و اندازه پلاستیک و نایلون و نایکس دارد. این کیسه های پلاستیکی برای حمل میوه، کالای خریداری شده و غیره استفاده می شوند و باید بتوانند وزن مواد را به خوبی تحمل کنند. موقع سفارش دقت کنید که چه نوع کیسه ای و با چه وزن و اندازه ای، برای کالای مورد نظرتان، مناسب است لزومی ندارد به بقیه اصناف نگاه کنید فقط روی محصول خودتان متمرکز شوید.

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس یکسان نیست زیرا تحمل وزن آن ها تفاوت دارد. ابتدا باید بدانید که چه محصولی را سفارش می دهید سپس در مورد اندازه و ضخامت آن تصمیم بگیرید. تولید کنندگان دستشان برای چاپ نایلون و نایلکس باز است و محدودیتی وجود ندارد پس از قبل خوب، بررسی کنید.در ادامه به تفاوت نایلکس و نایلون پرداخته شده، این دو محصول یکی نیستند.

کیسه زباله 3 رولی متوسط

99,900 تومان
کیسه زباله 3 رولی متوسط وستا پلیمر با کیفیت عالی موجود است. تعداد 42 عدد در بسته و رنگ محصول سبزاست. کیسه زباله رولی پرفراژ دار با ضخامت مناسب

کیسه فریزر رولی ضخیم نیم کیلویی

119,900 تومان
کیسه فریزر رولی ضخیم نیم کیلویی برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی. این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

کیسه فریزر 200 عددی

69,900 تومان
کیسه فریزر 200 عددی دارای ضخامت و ابعاد مناسب است.  محصولات وستا از مواد بسیار مرغوب تولید می شود. ابعاد کیسه ها 25*35 سانتیمتر است.

کیسه زباله بندار سایز بزرگ ۸۰×۶۵ سانتیمتر

84,900 تومان
کیسه زباله بندار سایز بزرگ برای اماکن عمومی و فضای باز مناسب است. کیسه های زباله وستا ضخیم و مقاوم هستند و دچار نشتی و پارگی نمی شوند.

کیسه زباله بندار سایز کوچک ۶۰×۵۰ سانتیمتر

84,900 تومان
کیسه زباله بنددار کوچک   قابلیت تعویض روزانه را دارد. کیفیت کیسه زباله های کوچک بنددار عالی است. جنس مقاوم این کیسه‌ها از پاره‌شدن و نشت زباله‌ها جلوگیری می‌کند.

کیسه فریزر 120 عددی

59,900 تومان
فروش اینترنتی کیسه فریزر 120 عددی وستا. تولید شده با مواد مرغوب و بدون ناخالصی. کیسه های پلاستیکی مخصوص فریزر عمده

اندازه های استاندارد کیسه های پلاستیک و نایلونی

نایلکس چیست ؟

نایلکس خشک و کمی مات تر از نایلون است اما تحمل وزن بالاتری دارد. برای حمل محصولات سنگین تر، نایلکس انتخاب بهتری است از این کیسه ها برای میوه و تره بار نیز استفاده می شود. جنس مواد نایلکس از HDPE یا همان پلی اتیلن سنگین است که مقاومت کششی و استحکام بالایی دارد. نایلکس ها به سادگی پاره نمی شوند و سنگین بودن محصول، موجب کش آمدن کیسه نایلکسی می شود. ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس به دلیل تحمل وزن و ویژگی ها با هم فرق دارد.

نایلون چیست ؟

آیا می دانستید که نایلون نام یک برند است؟ این محصول توسط شرکت تولید کننده به همین نام معروف شد و بعدها دیگر تولید کنندگان نیز، محصولاتی با این ویژگی را به نام نایلون عرضه کردند. نایلون ها از مواد پلیمری موسوم به LDPE ( پلی اتیلن سبک) تولید می شوند و شفاف تر، نرم و انعطاف پذیرتر از نایلکس هستند. برای حمل میوه و لوازم سنگین نمی توانید از نایلون استفاده کنید زیرا به راحتی پاره می شود. کیسه های نایلونی برای محصولات سبک مناسب هستند برای مثال لباس فروشی ها، کالا را در نایلون به مشتری تحویل می دهند. مواد اولیه نایلون و نایلکس با هم تفاوت دارد. نوعی محصول موسوم به سلفون هم وجود دارد که ویژگی های متفاوتی دارد.

سلفون چیست ؟

پلی پروپیلن (PP) مهم ترین ماده پلیمری در تولید سلفون است. رول های سلفون در مقایسه با نایلون و نایلکس، استحکام بیشتری دارد زیرا فرایند تولید این محصولات متفاوت است. سلفون ها در پروسه تولید به صورت ذوب شده از دستگاه خارج شده و به همراه آب سرد، شکل گرفته اند و تحت تاثیر دمای ذوب بالاتری تولید شده اند. برای بسته بندی مواد غذایی، حبوبات، خشکبار و غیره از انواع سلفون استفاده می شود.

پلاستیک چیست ؟

پلاستیک ها شامل همه مواد پلیمری می شوند پلی اتیلن، پلی پروپیان، پلی استر، پلی الفین و غیره همگی پلاستیک هستند. نایلون، نایلکس، سلفون همگی نوعی پلاستیک هستند زیرا از مواد پلی اتیلنی تولید شده اند و در گروه پلاستیک ها قرار دارند.

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس و پلاستیک

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس : پلاستیک دسته موزی

نایلون دسته موزی(handle hole) دارای یک بخش تقویت شده برای دسته است و جابجایی کالای خریداری با آن راحت تر انجام می شود. شکل ظاهری دسته ها طوری طراحی شده که علاوه بر استحکام، شکیل تر هم دیده می شود. عرضه کنندگان محصولات لوکس و با کیفیت از نایلون های به اصطلاح دسته موزی استفاده می کنند زیرا کیفیت خوبی دارد و چاپ پذیری آن زیاد است. لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم تحریر و غیره در این پلاستیک ها عرضه می شود. ابعاد استاندارد پلاستیک دسته موزی عبارت است از:

  • ۲۲*۱۵ cm
  • ۲۸*۲۰ cm
  • ۳۵*۲۵ cm
  • ۴۰*۳۰ cm
  • ۵۰*۳۵ cm

ابعاد استاندارد برای نایلون دسته رکابی

پلاستیک دسته رکابی با طراحی منحصر به فردی که دارد برای حمل کالای سنگین مناسب است. دسته‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که مقاومت نایلون را افزایش داده زیرا وزن کالا در تمام نایلون پخش می شود. اغلب پلاستیک های تبلیغاتی، دسته موزی هستند اما نایلون های دسته رکابی، کاربرد وسیع تری دارند. تحمل وزن بالاتر و حمل راحت دو ویژگی اختصاصی این محصول است که محبوبیت آن را افزایش داد. نایلون های دسته رکابی دارای سایز متنوعی هستند و شرکت های تولید کننده می توانند سفارش های اختصاصی را نیز انجام دهند. برخی اندازه ها بیشتر سفارش داده می شود از جمله:

  • ۳۵*۲۵ cm
  • ۴۰*۲۵ cm
  • ۳۶*۲۸ cm
  • ۴۶*۳۵ cm
  • ۵۴*۴۰ cm

سایز پلاستیک دسته رکابیابعاد استاندارد برای پلاستیک دسته دار

موقع چاپ پلاستیکی های تبلیغاتی برای لوگو یا برندسازی، ایعاد استاندارد نایلون و نایلکس اهمیت زیادی دارد. بسیاری از اصناف تمایل دارند تا چاپ اختصاصی بر روی پلاستیک های فروشگاهی را انجام دهند و به دنبال سایز استاندارد کیسه های پلاستیکی هستند. پلاستیک دسته دار از کاربردی ترین محصولات برای اصناف مختلف است که با سایز مورد نظر مشتری قابل تولید است. ابعاد پر تقاضا برای پلاستیک دسته دار این ها هستند:

  • ۳۰*۲۰ cm
  • ۳۰*۳۰ cm
  • ۳۰*۴۰ cm
  • ۴۰*۳۵ cm

پلاستیک های دسته دار چاپی با ابعاد استاندارد با تعرفه مشخص تولید می شود اگر بخواهید سایز و ابعاد پلاستیک را تغییر دهید، هزینه ها تفاوت خواهد کرد. البته به لحاظ استانداردهای تولید و سایز هیچ محدودیتی نیست ولی محصولات سفارشی قیمت بالاتری دارند.

ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس و پلاستیک همان اندازه هایی است که کاربرد بیشتری دارد.  نکته مهم در نوع کاربری و کسب و کارتان است برای کالای سنگین تر باید از پلاستیک های ضخیم و مقاوم تری سفارش دهید. اغلب اصناف، چند سایز نایلون، نایلکس و پلاستیک را سفار می دهند تا پوشش همه کالاهای موجود را بدهد.

Rating 5.00 from 2 votes


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *