استانداردها, محصولات

پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره

پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره

پلاستیک در صنایع مختلف از جمله صنعت بسته‌بندی نقش اساسی دارد. کیسه های پلاستیکی به عنوان یک وسیله کارآمد در تولید و بسته‌بندی محصولات مصرفی از جمله پیچ و مهره‌ها، استفاده می‌شود. پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره مقاوم است. فروشنده ها محصولات کوچک مثل همین پیچ و مهره را داخل کیسه های پلاستیکی به مشتری عرضه می کنند. برای نگهداری خرده ریزه ها هم می توانید از این پلاستیک ها استفاده کنید. پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره تنوع بالایی دارد. متریال ساخت، ضخامت و ابعاد کیسه ها خیلی متفاوت است. پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره فود گرید نیست.

انواع پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره

کیسه‌های پارچه‌ای برای نگهداری پیچ و مهره معمولاً استفاده نمی‌شوند، زیرا قیمت پارچه اغلب بالا بوده و صرفه اقتصادی ندارد. بهترین مواد بسته‌بندی برای پیچ و مهره، نایلون است که یک نوع ماده پلیمری می‌باشد و به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین انواع پلیمرها در صنعت بسته‌بندی، شناخته می‌شود. افراد شاغل در این حرفه، کیسه‌های خاص برای بسته‌بندی پیچ و مهره را سفارش می‌دهند و ابعاد و اندازه این کیسه‌ها قابل تنظیم است.

برخی از محصولات بسته‌بندی پیچ و مهره شامل:

  • کیسه های نایلونی ساده
  • نایلون زیپ دار
  • پلاستیک چاپ دار و ساده
  • کیسه نایلونی ضخیم بزرگ
  • انواع پلاستیک های بسته‌بندی پلی اتیلن

کیسه زباله رولی مشکی سایز ۷۰x۹۰

62,900 تومان
کیسه زباله رولی مشکی سایز ۷۰x۹۰ فروشگاه اینترنتی وستا. قیمت و خرید کیسه های زباله مشکی مقرون به صرفه و رقابتی

کیسه زباله رولی کوچک سفید 30 عددی ۴۰x۵۰

39,900 تومان
کیسه زباله رولی کوچک سفید برای جمع آوری زباله خشک کاربرد دارد. در منازل، محیط اداری و فروشگاهی کیسه های کوچک زباله استفاده می شوند

کیسه فریزر 120 عددی

59,900 تومان
فروش اینترنتی کیسه فریزر 120 عددی وستا. تولید شده با مواد مرغوب و بدون ناخالصی. کیسه های پلاستیکی مخصوص فریزر عمده

دستکش یکبار مصرف جعبه‌ای 100 عددی

39,900 تومان
آیا به دنبال دستکشی هستید که بهترین حفاظت را برای دست‌های شما ارائه دهد؟ با دستکش یکبار مصرف جعبه‌ای  دست‌هایتان همیشه تمیز و بهداشتی باقی خواهد ماند.

کیسه زباله 3 رولی کوچک

99,900 تومان
این محصول برای آشپزخانه های منازل و ادارات انتخاب مناسبی است. کیسه زباله های وستا بدون نشتی و ضخیم هستند.

کیسه فریزر 250 عددی

84,900 تومان
کیسه فریزر 250 عددی وستا به سادگی دپار پارگی نمی شود. قیمت کیسه های فریزی 250 عددی در کارتن 20 تایی اقتصادی

بهترین پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره

 

کیسه نایلون رایج ترین پلیمر در صنعت بسته‌بندی

نایلون از دمشی پلی اتیلن به دست می آید. خاصیت انعطاف پذیری و چغرمگی نایلون زیاد است. همین ویژگی سبب شده تا این محصول به فراوان در صنایع استفاده شود. نایلون ها رایج ترین محصولات بسته بندی پیچ و مهره ها هستند. کیسه بسته‌بندی پیچ و مهره دارای سه طرف دوخت است. پس از اینکه پیچ و مهره ها داخل کیسه قرار گرفتند، درب آن کیپ می شود. خریدار بعد از اولین بار، دیگر نمی تواند درب کیسه را مثل اول کیپ کند. کیسه های نایلونی ارزان قیمت هستند پس می توان این مورد را ندیده گرفت.

دلایل محبوبیت نایلون بسته بندی عیارت است از:

  • نایلون سبک تر است
  •  مقاومت کششی نایلون بیشتر است
  • به سادگی پاره یا سوراخ نمی شود
  • دارای تنوع در ضخامت است
  • قیمت ارزانی دارد
  • در دسترس و فراوان است
  • طول عمر بالایی دارد
  • نسبت به رطویت مقاوم است
  • تغییرات دمایی را تحمل می کند
  • حمل و نقل کیسه های نایلونی آسان است
  • قابلیت چاپ و رنگ پذیری دارد

کیسه نایلون چاپ دار

پلاستیک های بسته‌بندی پیچ و مهره معمولا ساده هستند. البته نایلون قابلیت چاپ دارد و محصولات سفارشی دارای چاپ هستند. چاپ های تک رنگ برای تولید عمده مناسب هستند. امکان سفارشی سازی این محصول هست. چاپ روی نایلون مشکلی ندارد و در صورت سفارش می توان هر نوع چاپی را انجام داد. چاپ همیشه در یک طرف پلاستیک انجام می شود. کیسه های نایلون چاپ دار و ساده در ابعاد مختلف عرضه می شوند.

خرید پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهرهنایلون زیپ دار بسته‌بندی پیچ و مهره

زیپ کیپ برای نگهداری لوازم کوچک و ریز مناسب است. اندازه این کیسه های پلاستیکی کوچک تر از کیسه فریزر یا نایلون خرید است. سه طرف نایلون زیپ دار دوخت خورده که طول عمر کیسه ها را بیشتر می کند. در قسمت بالای زیپ کیپ یک زبانه نصب شده. پس از هر بار استفاده می توانید از این قسمت، کیسه را کامل ببندید. در این صورت نگران ریختن وسایل بیرون از کیسه نیستید و نیازی هم به گره زدن سر پلاستیک نیست. پلاستیک نایلون زیپ دار ضخیم تر از مدل های ساده است. قسمت زیپ بالای کیسه ها نیز سهولت کاربری به همراه دارد.

پلاستیک ضخیم  بسته‌ بندی پیچ و مهره

پیچ و مهره های فلزی وزن زیادی دارند. وزن بالا در حمل و نقل و بسته بندی پیچ و مهره مشکل ایجاد می کند. کیسه های نایلونی نازک قادر به تحمل سنگینی محصول نیستند. نایلون ضخیم بهترین انتخاب برای بسته‌بندی پیچ و مهره است. محصولاتی نظیر پیچ و غیره به صورت کیلویی و در بسته های کوچک به خریداران عرضه می شوند. برای مقادیر کم و محدود می توان از پلاستیک های ضعیف تر استفاده کرد. نایلون ضخیم برای مقادیر بالای محصول کارایی بهتری دارد.

پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره از نایلون ضخیم مقاومت زیادتری دارد. نایلون های بسته بندی با عرض متفاوت از 15 تا 90 سانتیمتر تولید می شوند و به صورت رولی یا کیلویی به فروش می رسد. نایلون های بسته بندی رولی شبیه به کیسه زباله رولی دارای پرفراژ هستند. طریقه استفاده از این نایلون ها بسیار ساده است.
قیمت پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره

سلفون بسته‌بندی برای پیچ و مهره ها

سلفون‌ها به عنوان یکی از محصولات رایج برای بسته‌بندی شناخته می‌شوند و امکان نگهداری وسایل کوچک با آنها وجود دارد. انواع سلفون و پلاستیک بسته‌بندی پیچ و مهره، دارای شفافیت و مقاومت بالاتری هستند و کیفیت این محصولات نسبت به نمونه‌های قبلی، بالاتر است. قیمت سلفون بسته‌بندی اندکی بیشتر از پلاستیک های ساده است، اما تعداد آنها برای وزن مشابه بیشتر می‌باشد. پس در نهایت برای تولید کنندگان پیچ و مهره، اختلاف قیمت زیادی ایجاد نمی کند.

پاکت کاست دار و بدون کاست

این محصولات از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌استر و سایر پلیمرهای شیمیایی ساخته می‌شوند. تنوع زیادی در پاکت‌های بسته‌بندی پیچ و مهره وجود دارد و ترکیبات این مواد باعث افزایش کیفیت محصول می‌شود. این پاکت‌ها انعطاف‌پذیری بالایی دارند. اختلاف قیمت پاکت‌های بسته‌بندی با پلاستیک‌های ساده وجود دارد، اما شکل و ظاهر این محصولات قابل مقایسه با نمونه‌های قبلی نیست.

پاکت‌ها در دونوع پلیمری و کرافت، تولید می‌شود. کرافت یا کاغذ کاهی، به طور گسترده برای ساخت پاکت‌ها استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در بسته‌بندی مواد غذایی خشک مانند شکلات و آبنبات، پاکت‌های کرافت معمولاً بکار می‌رود. در قسمت پایانی پاکت، دوخت خاصی به شکل تاخورده وجود دارد که اجازه می‌دهد پاکت را به صورت ایستاده روی زمین قرار دهید. پاکت های بدون کاست، فاقد محل دوخت مشابه نوع کاست دار هستند.

پاکت‌های بسته‌بندی پلیمری کاست‌دار نیز دارای ایستایی خوبی هستند و شکل ظاهری آنها به پاکت‌های شیر و آبمیوه شباهت دارد. بسته‌بندی پیچ و مهره با استفاده از این نوع پاکت‌های پلاستیکی به‌طور آسان‌تر صورت می‌پذیرد و نگهداری آنها نیز آسان است. می‌توانید با استفاده از این پاکت‌های مقاوم، خرده‌ریزه‌ها را ذخیره و نگهداری کنید. همچنین برای بسته‌بندی پیچ و مهره، می‌توانید از کیسه‌های نایلونی با قیمت مناسب‌تر نیز استفاده کنید.

شما برای جمع کردن خرده ریزهای منزل از چه چیزی استفاده می کنید؟

Rating 0.00 from 0 votes


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *