خانه و آشپزخانه, محیط زیست

عجیب ترین خلاقیت با کیسه فریزر که از شما مخفی کرده اند!

خلاقیت با کیسه فریزر

خلاقیت با کیسه فریزر هم سرگرمی است و هم یک تجربه جدید. قیمت کیسه فریزر در مقایسه با ابزارهای هنری و کاردستی، خیلی مقرون به صرفه است. پس با کمترین هزینه می توانید کارهای خلاقانه ای را انجام دهید. کاربرد اصلی انواع کیسه فریزر، نگهداری از مواد غذایی است اما همیشه می توانید از پلاستیک فریزری استفاده متفاوت‌تری داشته باشید.  کارهای خلاقانه ای مثل نقاشی و کاردستی با کیسه فریزر را بچه ها هم دوست دارند. کیسه فریزر رولی، کیسه فریزر ساده و هر نوعی که در خانه دارید برای این کار مناسب هستند. البته برای کارهای خلاقانه و کاردستی، کیسه فریزر ضخیم کارکرد بهتری دارد.

کیسه فریزر در هر خانه ای پیدا می شود. محصولات کیسه فریز از پلی اتیلن مرغوب تهیه می شوند و کاملا بهداشتی هستند. بسته بندی مواد غذایی و نگهداری آن در یخچال یا فریزر یک راه مطمئن برای حفظ آن است. انواع گوشت و مرغ و ماهی، سبزی، میوه ها و مواد غذایی را می توانید در این کیسه های پلاستیکی بسته بندی کنید. موضوع اینجاست که کیسه فریزرها یکبار مصرف هستند. پس از خارج کردن مواد غذایی از کیسه، توصیه می شود دیگر از آن برای نگهداری خوراکی ها استفاده نکنید. البته هنوز می توانید با این کیسه فریزرها کاردستی درست کنید. کاردستی با کیسه فریزر حتی برای بچه ها هم سرگرم کننده است.

جدیدترین محصولات
دسته‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید:

کیسه زیپ‌دار سایز بزرگ 15 عددی

76,900 تومان
کیسه زیپ‌دار سایز بزرگ وستا 15 عددی است. زیپ کیپ در ابعاد 25*35 با ضخامت مناسب در فروشگاه اینترنتی وستا قابل سفارش است.

کیسه زیپ‌دار سایز متوسط 25 عددی

76,900 تومان
کیسه زیپ دار وستا ضخیم و کاربردی. زیپ کیپ وستا در ابعاد 20*25 تولید شده. جهت اطلاع خریداران عمده، کیسه های زیپ دار در کارتن 40 تایی موجود شد.

کیسه فریزر 200 عددی

69,900 تومان
کیسه فریزر 200 عددی دارای ضخامت و ابعاد مناسب است.  محصولات وستا از مواد بسیار مرغوب تولید می شود. ابعاد کیسه ها 25*35 سانتیمتر است.

کیسه فریزر رولی ضخیم نیم کیلویی

119,900 تومان
کیسه فریزر رولی ضخیم نیم کیلویی برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی. این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

کیسه زیپ‌دار سایز کوچک 35 عددی

76,900 تومان
کیسه زیپ‌دار سایز کوچک 35 عددی با کیفیت عالی. زیپ کیپ ضخیم از پلاستیک درجه یک. ابعاد کیسه پلاستیکی 18*20

کیسه فریزر اقتصادی ۱۰۰ عددی

33,900 تومان
کیسه فریزر 100 عددی با قیمت اقتصادی و کیفیت عالی دارای مجوز پروانه بهداشت و سیب سلامت کاربرد گسترده در آشپزخانه های منازل، ادارات و سالن های غذاخوری

کاردستی با کیسه فریزر ضخیم

کیسه فریزهای جادویی

معمولا میوه ها را در کیسه نایلون قرار می دهیم و در یخچال می گذاریم. این کار به تر و تازه ماندن میوه و سبزی کمک می کند. کیسه فریزر نمی گذارد رطوبت داخل میوه ها خشک شود و طول عمر بالاتری خواهند داشت. موز را نباید در یخچال قرار دهید چون زود سیاه می شود. در هوای آزاد هم که باز موز دوامی ندارد. کیسه فریزر را به انتهای موز بپیچید تا مدت زمان زیادی، تازه و سالم بماند. منظور همان قسمتی است که از شاخه جدا شده. کیسه فریزر مانع تبخیر رطوبت موز می شود.

خلاقیت با کیسه فریزر یا زیپ کیپ را با یک ترفند خوشمزه شروع می کنیم. مقداری گردو یا آجیل را در یک کیسه فریزر بریزد. نایلون را پر نکنید. هوای درون کیسه را خالی کرده و کمی شل، گره بزنید. حالا کیسه پلاستیکی را روی میز آشپزخانه قرار دهید. وردنه هم که در همه آشپزخانه ها پیدا می شود. وردنه را برداشته و به آرامی روی کیسه و آجیل ها بکشید. حالا کلی گردو و آجیل خورد شده دارید که برای تنقل بچه ها عالی است.

ترفند سوم اینست که آب مرغ را پس از پخت در کیسه فریزر بریزید. حالا کیسه را کمی آزاد گره بزنید. کیسه آب مرغ را روی طبقات فریزر پهن کنید. هر وقت مزغ یا گوشت و قلم پخت می کنید آب آن را برای سوپ یا آش و غیره نگهداری کنید. آب مرغ یخ زده را تکه کنید. برای غذا درست کردن سریع، این آب مرغ ها به دردتان می خورد. میوه هایی که مدت هاست در یخچال مانده هم اول با چنگال یا گوشت کوب برقی، پوره کنید. بعد به همین ترتیب در کیسه پلاستیکی ریخته و برای اسموتی و غیره میوه یخ رده ها عالی می شوند.

خلاقیت در کاردستی با کیسه فریزر

نقاشی با کیسه فریزر

خلاقیت با کیسه فریزر و کیسه های شیر را در مرغ و خروس بالای صفحه می بینید. مواد بازیافتی می توانند متریال نقاشی یا کاردستی باشند. به این ترتیب محیط زیست هم کمتر آسیب می بیند. یک راه خیلی جالب اینکه با کیسه فریزر نقاشی بکشید. خیلی ساده یک کیسه را پر از هوا کرده و انتهای آن را گره بزنید. حالا یک کیسه فریزر دیگر را روی زمین یا میز پهن کنید. کمی رنگ ( گواش، آکریلیک و غیره) روی پلاستیک بریزید. مقدار رنگ اندازه نصف قاشق باشد.

کیسه فریزر گره زده، کار قلمو را می کنید. قلموی نایلونی را برداشته به رنگ آغشته کنید. خیلی راحت کیسه فریزر را از قسمت پایین روی رنگ قرار دهید. حالا آن را روی مقوا یا کاغذ نقاشی قرار دهید. کیسه را نکشید فقط مثل مهر روی کاغذ بزنید.

نقاشی و خلاقیت با کیسه فریزر را با کمک فرزندتان انجام دهید. مقداری رنگ روی یک کاغذ یا نایلون بریزید. حالا یک کیسه فریزر را از وسط باز کرده روی رنگ ها قرار دهید. بچه ها این کار را خیلی دوست دارند. خودتان و فرزندتان می توانید به آرامی کیسه فریزر را  با دست جابجا کنید. دستان شما روی کیسه نایلونی است و رنگی نمی شود. با انگشتان دست، رنگ ها را روی کاغذ پخش کنید.

ظرف پلاستیکی زیر کیک هم برای بوم نقاشی عالی است. رنگ ها روی پلاستیک بهتر از کاغذ حرکت می کنند. چند رنگ را به دلخواه روی ظرف کیک ریخته و روی آن را یک کیسه فریزر ضخیم قرار دهید. حالا با کمک دست روی رنگ ها کمی فشار بدهید. رنگ ها حرکت می کنند و به شکل های زیبایی دیده می شوند. بعد از اینکه با کمک فرزندتان، هنرنمایی تان کامل شد، یک روز صبر کنید تا نقاشی خشک بشود.

پارافین تراپی با کیسه فریزر

خلاقیت در جلوگیری از ترک پا با کیسه فریزر

خشکی پاشنه پا یک مشکل رایج است که سن و سال نمی شناسد. نیمه دوم سال که هوا سردتر می شود اوج ترک پاشنه پا است. برای حفظ سلامت پا و جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی، پاها را مرطوب نگه دارید. یک ظرف آبگرم تهیه کنید پاها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در آن قرار دهید. سپس پاها را آبکشی کرده و خشک کنید.  محصول ترک پاشنه یا کرم مرطوب کننده را روی کف پا مالش دهید. حالا یک کیسه فریزر را برداشته و مثل جوراب، بپوشید. قسمت بالای کیسه را با چسب زخم محکم کنید.

خلاقیت با کیسه فریزر یعنی این، حالا به رختخواب بروید و راحت بخوابید. صبح که از خواب بیدار شدید جوراب و کیسه فریزر را از پا در بیاورید. پاشنه پاها کاملا نرم و لطیف شده درست مثل پای یک کودک! به مدت سه روز همین کار را قبل از خواب انجام دهید. حتی بدترین خشکی و ترک پاشنه پا هم از بین خواهد رفت. کرم مرطوب کننده هم  رختخواب و ملحفه را کثیف نمی کند. این درمان ساده و مقرون به صرفه است و هیچ ضرری ندارد.

شما چه راه های خلاقانه دیگری برای استفاده از کیسه فریزر می شناسید؟

Rating 4.14 from 7 votes


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *